نحوه ی ذخیره بیت کوین چگونه است؟


ذخیره بیت کوین آفلاین

ذخیره‌سازی آفلاین بیت کوین در کیف پول که به یک شبکه متصل نباشد، اغلب به عنوان راه‌حل برتر برگزیده می‌شود. در این روش ذخیره‌سازی دارایی‌ها را می‌توان بر روی دستگاه یو اس بی که سرد است ذخیره کرد، آن را آفلاین نگه داشت و بنابراین دسترسی آن تنها می‌تواند توسط فردی که دستگاه را داشته باشد میسر کرد. این مورد همچنین می‌تواند با یک رمز عبور، احراز هویت دو عامل و سایر پارامترهای امنیتی محافظت شود، به این معنی که در واقع، این ایمن‌ترین راه برای محافظت از ارز رمزنگاری شماست، اساسا این روش غیر قابل هک کردن است. اگر نگران امنیت ارز دیجیتال خود هستید؛ ذخیره بیت کوین به صورت آفلاین را به شما توصیه می کنیم.

مشکل این است که اگر این دستگاه (کیف پول) را به هر دلیل از دست بدهید یا آن را به سرقت برده، دارایی خود را از دست می‌دهید. بسیار شبیه به این است که اگر کیف پول نقدی‌تان از شما دزدیده شود، پول زیادی از دست می‌دهید، این پول از بین می‌رود و غیر قابل بازیابی است. بنابراین زمانی که یک کیف پول آفلاین دارید، باید مطمئن شوید که آن را امن نگه می‌دارید. بعضی از مردم می‌خواهند که کیف پول خود را در قفسه‌های بانکی یا صندوق ذخیره کنند، اما پس از آن سرنوشت خود را در دست بانک می‌گذارید، آیا این بدان معنی نیست که بیت کوین در وهله اول برای جلوگیری از این مورد ایجاد شده است؟

 

ذخیره بیت کوین آنلاین

ذخیره‌سازی آنلاین بیت کوین ، به عنوان یک راه‌حل به شما این امکانات را می‌دهد: دسترسی به رمزنگاری‌های مختلف در تعدادی از دستگاه‌ها، از طریق یک رایانه، یک گوشی هوشمند یا حتی یک برنامه افزودنی مرورگر. همچنین ذخیره سازی آنلاین نیز این امکان را فراهم می‌کند تا رمزنگاری خود را با یک مبادله ذخیره کنید، به این معنی که فقط باید وارد حساب شوید تا بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. رمز عبور یا کلید خصوصی خود را فراموش کرده‌اید؟ مشکلی نیست.

البته این بدان معناست که دارایی‌های شما در شبکه‌ای ذخیره می‌شود که توسط یک موجود خارجی میزبانی می‌شود. آنها بخشی از مسئولیت نگهداری دارایی‌های شما هستند. حال این سوال مطرح می‌شود که با قرار دادن آنلاین، اگر ارائه‌دهنده سرویس، ذخیره‌سازی خود را ترک یا خاموش کند،  چه اتفاقی برای بیت کوین شما می‌افتد؟ علاوه بر این، با داشتن یک شبکه، دارایی‌های شما در معرض خطر هک و سرقت قرار می‌گیرند، این چیزی است که ما پیش از آن بارها دیده‌ایم و چیزی است که ما فقط می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوباره ببینیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد